>

Yiyecek İçecek Hizmetleri Pazarlaması

Gastronomi ve Mutfak Sanatları

Turizm Fakültesi
Lisans
Dersin Adı Dersin Kodu Dersin Türü Dersin Düzeyi Dersin Yılı Dersin Verildiği Dönem AKTS Kredisi
Yiyecek İçecek Hizmetleri Pazarlaması GMS208 Zorunlu Lisans 2 Bahar 5

Öğretim Elemanı Adı

Dr. Öğr. Üyesi Oylum EKŞİ

Dersin Öğrenme Kazanımları

1) Hizmet pazarlaması stratejilerini bilir
2) Yiyecek içecek hizmetleri pazarlama stratejilerini bilir
3) Yiyecek içecek hizmetleri için pazarlama stratejisi geliştirir

Program Yeterliliği İlişkisi

  Program Yeterlilikleri
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
Öğrenme Kazanımları
1 Yüksek Yüksek Yüksek Yüksek Yüksek Yüksek Yüksek Yüksek Yüksek Yüksek
2 Yüksek Yüksek Yüksek Yüksek Yüksek Yüksek Yüksek Yüksek Yüksek Yüksek
3 Yüksek Yüksek Yüksek Yüksek Yüksek Yüksek Yüksek Yüksek Yüksek Yüksek

Eğitim Şekli

Yüz Yüze

Ön Koşullar, Diğer Koşullar

Yok

Önerilen Destekleyici Dersler

İstenmemekte

Dersin İçeriği

Temel hizmet pazarlama stratejileri, yiyecek-içecek hizmetlerine uyarlanarak aktarılacaktır. Hem fiziki ürün hem de hizmet içeren bu alandaki stratejiler, dersin içeriğini oluşturmaktadır.

Önerilen/İstenen Ders Kaynakları

Planlanan Öğrenim Faaliyetleri Ve Eğitim Yöntemi



Değerlendirme Yöntemi ve Ölçütleri

Ara Sınav Notunun Başarıya Oranı

40%

Yarıyıl Sonu Sınavının Başarıya Oranı

60%

Toplam

100%

Dersin Eğitim Dili

Türkçe

Mesleki Uygulama

İstenmemekte