>
Dersin Adı | Dersin Kodu | Dersin Türü | Dersin Düzeyi | Dersin Yılı | Dersin Verildiği Dönem | AKTS Kredisi |
---|---|---|---|---|---|---|
Matematik Öğretim Programları ve Geliştirilmesi | MTO107 | Seçmeli | Yüksek lisans | 1 | Güz | 8 |
Prof. Dr. Zeynel KABLAN
Prof. Dr. Ahmet KÜÇÜK
1) lköğretim matematik öğretim programının temelözelliklerini açıklar.
2) İlköğretim matematik öğretim programını bilimselkriterlere göre analiz eder.
3) İlköğretim matematik öğretim programı ile ilgiliteorik çalışmalar yürütür.
4) İlköğretim matematik öğretim programı ile ilgiliuygulamalı çalışmalar yürütür.
5) Geçmişte ilköğretim matematik öğretim programı ileilgili yapılmış araştırmalardan elde edilen sonuçlarıkendi çalışmaları ile ilişkilendirir.
Program Yeterlilikleri | |||||||||||
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | ||
Öğrenme Kazanımları | |||||||||||
1 | Düşük | Orta | Düşük | ||||||||
2 | Düşük | Orta | Düşük | ||||||||
3 | Düşük | Orta | Düşük | ||||||||
4 | Düşük | Orta | Düşük | ||||||||
5 | Düşük | Orta | Düşük |
Yüz Yüze
Yok
İstenmemekte
Matematik öğretim programın temel özellikleri, program geliştirme tasarımları, programgeliştirme modelleri, hedef ve kazanımların belirlenmesi, içerik ve eğitim durumlarınınbelirlenmesi ve düzenlenmesi, program değerlendirme yaklaşımları.
Ara Sınav Notunun Başarıya Oranı |
50% |
---|---|
Yarıyıl Sonu Sınavının Başarıya Oranı |
50% |
Toplam |
100% |
Türkçe
İstenmemekte