>
Dersin Adı | Dersin Kodu | Dersin Türü | Dersin Düzeyi | Dersin Yılı | Dersin Verildiği Dönem | AKTS Kredisi |
---|---|---|---|---|---|---|
Program Geliştirme | EPO109 | Zorunlu | Yüksek lisans | 1 | Güz | 8 |
Dr. Öğr. Üyesi İsmet ŞAHİN
1) Program geliştirme temel kavramlarını tanımlayabilme
2) Program Geliştirme Temellerini ve program geliştirme sürecine katkılarını sayabilme
3) Program tasarımlarını sınıflandırır ve temel özelliklerini listeleyebilme
4) Türkiye’de Program geliştirme çalışmalarını ve sonuçlarını özetleyebilme
5) Program Geliştirme modellerini inceleyerek benzerlik ve farklılıklarını karşılaştırabilme
6) Program geliştirme sürecinin basamaklarını sıralayabilme
7) İhtiyaç analizi yaklaşım ve yöntemlerini karşılaştırabilme
8) İhtiyaç analizi sürecini planlarma ve yürütebilme
9) İhtiyaçlar doğrultusunda hedefleri belirleyebilme
10) Hedefleri bilişsel, duyuşsal, psiko-motor sınıflandırabilme
11) Hedefleri aşamalı kazanımlara dönüştürebilme
12) Kazanımları diğer disiplin alanlarının kazanımlarıyla ilişkilendirebilme
13) Kazanımlar için öğrenci merkezli etkinlikler planlayabilme
14) Program değerlendirme yaklaşımlarını genel özellikleri açısından karşılaştırabilme
15) Farklı tasarımlarla geliştirilen programları eleştirebilme
Program Yeterlilikleri | |||||||||||||
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | ||
Öğrenme Kazanımları | |||||||||||||
1 | Düşük | Orta | Düşük | Orta | Orta | ||||||||
2 | Düşük | Orta | Düşük | Orta | Orta | ||||||||
3 | Düşük | Orta | Düşük | Orta | Orta | ||||||||
4 | Düşük | Orta | Düşük | Orta | |||||||||
5 | Düşük | Orta | Düşük | Orta | |||||||||
6 | Düşük | Orta | Düşük | Orta | |||||||||
7 | Düşük | Orta | Düşük | Orta | Orta | ||||||||
8 | Düşük | Orta | Düşük | Orta | |||||||||
9 | Düşük | Orta | Düşük | Orta | |||||||||
10 | Orta | Düşük | Orta | Orta | |||||||||
11 | Orta | Düşük | Orta | ||||||||||
12 | Orta | Düşük | Orta | ||||||||||
13 | Orta | ||||||||||||
14 | Orta | ||||||||||||
15 | Düşük | Orta |
Yüz Yüze
Yok
bulunmamaktadır
Program Geliştirme Temel Kavramları. Program Temelleri. Program Tasarımları. Program Geliştirme Modelleri. Program Geliştirme Süreci. İhtiyaç Analizi Yaklaşım ve Teknikleri. Hedeflerin Belirlenmesi. Kazanımların Oluşturulması. Etkinliklerin tasarlanması. Öğrenmelerin Ölçülmesi ve Değerlendirilmesi. Program Tasarılarının Değerlendirilmesi .
Ara Sınav Notunun Başarıya Oranı |
30% |
---|---|
Yarıyıl Sonu Sınavının Başarıya Oranı |
70% |
Toplam |
100% |
Türkçe
İstenmemekte