>
Dersin Adı | Dersin Kodu | Dersin Türü | Dersin Düzeyi | Dersin Yılı | Dersin Verildiği Dönem | AKTS Kredisi |
---|---|---|---|---|---|---|
Öğretim Tasarımı ve Öğretim Model ve Yaklaşımları | EPO209 | Zorunlu | Yüksek lisans | 1 | Bahar | 7 |
Prof. Dr. Fatma Belgin ÖZAYDINLI
1) Öğretim tasarımının temel ilkelerini ve kuramlarını kavrar.
2) Öğretim tasarımı ve program geliştirme arasındaki farkları ayırt eder.
3) Öğretim Tasarımının Süreçlerini kavrar.
4) Öğretim tasarımı modellerini ayırt eder.
5) Öğretimi planlama süreçlerini kavrar.
6) Öğretimi tasarımda geliştirme süreçlerini kavrar.
7) Uygulama sürecini kavrar
8) Değerlendirme sürecini kavrar.
9) Örnek bir ders tasarlar.
10) Kurama uygun olarak ders planı tasarlar ve sunar.
11) Kurama uygun olarak tasarladığı derse uygun araç-gereç ve materyal tasarlama
12) Öğrenci merkezli kuram ve yöntemleri tanır ve etkinlikler tasarlar.
Program Yeterlilikleri | |||||||||||||
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | ||
Öğrenme Kazanımları | |||||||||||||
1 | Düşük | Düşük | Yüksek | Yüksek | |||||||||
2 | Düşük | Düşük | Yüksek | Yüksek | |||||||||
3 | Düşük | Düşük | Yüksek | Yüksek | |||||||||
4 | Düşük | Düşük | Yüksek | Yüksek | |||||||||
5 | Düşük | Yüksek | Yüksek | ||||||||||
6 | Düşük | Yüksek | |||||||||||
7 | Düşük | Düşük | Yüksek | Yüksek | |||||||||
8 | Düşük | Yüksek | Yüksek | ||||||||||
9 | Düşük | Düşük | Yüksek | Yüksek | |||||||||
10 | Düşük | Düşük | Yüksek | Yüksek | |||||||||
11 | Düşük | Düşük | Yüksek | Yüksek | |||||||||
12 | Düşük | Düşük | Yüksek | Yüksek |
Yüz Yüze
Yok
Program geliştirme
Öğretim tasarımı nedir? Öğretim tasarımının temel ilkeleri Öğretim tasarımı kuramları Öğretim Tasarımının Süreçleri Öğretim tasarımı modelleri Öğretimi planlama Öğretimi geliştirme Öğretimi Uygulama Öğretimi değerlendirme Örnek bir ders tasarımı hazırlama
Sayı |
Yüzde |
|
---|---|---|
Ödev Notunun Başarıya Oranı |
2 |
50% |
Yarıyıl Sonu Sınavının Başarıya Oranı |
1 |
50% |
Toplam |
100% |
Türkçe
İstenmemekte