>
Dersin Adı | Dersin Kodu | Dersin Türü | Dersin Düzeyi | Dersin Yılı | Dersin Verildiği Dönem | AKTS Kredisi |
---|---|---|---|---|---|---|
Eğitimde Güncel Konular | EPO525 | Seçmeli | Yüksek lisans | 1 | Güz | 7 |
Prof. Dr. Zeynel KABLAN
Doç. Dr. Hakan TURAN
Dr. Öğr. Üyesi Özlem TOKGÖZ
1) Eğitime yön veren güncel konuları takip eder.
2) Merkeziyetçi eğitim sistemi etkilendiği dışsal faktörler hakkında yorum yapar.
3) Güncel konuları takip eder ve eleştirel bir bakış açısıyla eğitime yansımalarını değerlendirir.
4) Eğitime yön veren paradigmaları, değerleri ve eğitim politikalarını açıklar.
5) Geçmişten günümüze öğretim programlarını ve eğitim sistemlerini etkileyen faktörleri değerlendirir.
Program Yeterlilikleri | |||||||||||||
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | ||
Öğrenme Kazanımları | |||||||||||||
1 | Düşük | Orta | Yüksek | Orta | |||||||||
2 | Düşük | Orta | Yüksek | Orta | |||||||||
3 | Düşük | Orta | Yüksek | Orta | |||||||||
4 | Düşük | Orta | Yüksek | Orta | |||||||||
5 | Düşük | Orta | Yüksek | Orta |
Yüz Yüze
Yok
Egitimde Program Geliştirme
Eğitme yön veren dışsal faktörler. Güncel konuların da toplumu oluşturan organların eğitime yansımaları Değişen degerlerin ve paradigmaların eğitim programına etkisi Geçmişten bugüne eğitim programlarına yön veren değerler ve paradigmalar Merkeziyetçi eğitim sistemi yapısı ve sonuçları
Ara Sınav Notunun Başarıya Oranı |
50% |
---|---|
Yarıyıl Sonu Sınavının Başarıya Oranı |
50% |
Toplam |
100% |
Türkçe
İstenmemekte