>
Dersin Adı | Dersin Kodu | Dersin Türü | Dersin Düzeyi | Dersin Yılı | Dersin Verildiği Dönem | AKTS Kredisi |
---|---|---|---|---|---|---|
Çağdaş Öğrenme-öğretme Yaklaşımları | ISO109 | Seçmeli | Yüksek lisans | 1 | Güz | 7 |
Doç. Dr. Hakan TURAN
Dr. Öğr. Üyesi Özlem TEZCAN
1) Davranışçı, bilişsel, gelişimsel, sağ beyin-sol beyin, beyin temelli öğrenme, çoklu zeka ve yapılandırmacı öğrenme yaklaşımlarını amaç, içerik, yöntem ve ölçme ve değerlendirme ile öğretmen ve öğrenci rolleri açısından analiz eder.
2) Öğrenme kuramlarını karşılaştırır, birbirleri ile olan benzerliklerini ve farklılıklarını kıyaslar.
3) Öğrenme kuramlarını genel özellikleriyle açıklar.
Program Yeterlilikleri | |||||||||||||
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | ||
Öğrenme Kazanımları | |||||||||||||
1 | Orta | Orta | Orta | Orta | Orta | Düşük | |||||||
2 | Yüksek | Yüksek | Orta | Orta | Orta | Orta | Orta | Orta | |||||
3 | Yüksek | Orta | Orta | Orta | Orta | Orta | Orta |
Yüz Yüze
Yok
-
Davranışçı Kuramlar Piaget Gelişimsel Öğrenme Beyin Temelli Öğrenme Öğrenme Tipleri Teorisi Sağ Beyin- Sol Beyin yaklaşımı Sosyal Edinim Kuramı Meta-bilişsel yaklaşım Çoklu zeka kuramı Yapılandırmacı yaklaşım
Ara Sınav Notunun Başarıya Oranı |
40% |
---|---|
Yarıyıl Sonu Sınavının Başarıya Oranı |
60% |
Toplam |
100% |
Türkçe
İstenmemekte