>
Dersin Adı | Dersin Kodu | Dersin Türü | Dersin Düzeyi | Dersin Yılı | Dersin Verildiği Dönem | AKTS Kredisi |
---|---|---|---|---|---|---|
Fen ve Teknoloji Öğretiminde Yeni Yaklaşımlar | ISO118 | Seçmeli | Yüksek lisans | 1 | Bahar | 7 |
Prof. Dr. Esma BULUŞ KIRIKKAYA
Doç. Dr. Elif ÖZATA YÜCEL
1) Fen ve Teknoloji dersi programındaki yeni yaklaşımları tartışır.
2) Fen ve teknoloji dersi için yeni yaklaşımları kullanarak ders etkinliği düzenler.
3) Fen ve Teknoloji Programlarını yeni yaklaşımlar açısından değerlendirir.
4) 4. ve 5. sınıf Fen ve Teknoloji Programlarında yeni yaklaşımlar açısından ne tür sorunlar yaşandığını inceler.
5) 4. ve 5. sınıf Fen ve Teknoloji Programlarında yeni yaklaşımların uygulandığı çalışmaları araştırır.
Program Yeterlilikleri | |||||||||||||
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | ||
Öğrenme Kazanımları | |||||||||||||
1 | Orta | ||||||||||||
2 | Orta | ||||||||||||
3 | Orta | ||||||||||||
4 | Orta | Yüksek | Yüksek | ||||||||||
5 | Orta | Orta | Orta | Orta |
Yüz Yüze
Yok
Bulunmamaktadır
Fen ve teknoloji derslerinin işlenişinde temel prensiplar. Bilimsel araştırma ve incelemeye dayalı fen öğretimi. Fen öğretiminde yeni yaklaşımlar; proje tabanlı öğrenme, probleme dayalı öğrenme, eleştirel düşünme, yaratıcı düşünme ve yansıtıcı düşünme becerileri açısından fen öğretimi, Kavram öğretiminde yeni yaklaşımlar. Fen ve teknoloji öğretimindeki yeni yaklaşımların programdaki yansımaları. İlköğretim 4. ve 5. sınıf Fen ve Teknoloji Programlarında uygulanmasında karşılaşılan sorunlar.
Ödev Notunun Başarıya Oranı |
40% |
---|---|
Yarıyıl Sonu Sınavının Başarıya Oranı |
60% |
Toplam |
100% |
Türkçe
İstenmemekte