>
Dersin Adı | Dersin Kodu | Dersin Türü | Dersin Düzeyi | Dersin Yılı | Dersin Verildiği Dönem | AKTS Kredisi |
---|---|---|---|---|---|---|
İlköğretimde Deneysel Fen Öğretimi | ISO130 | Seçmeli | Yüksek lisans | 1 | Güz | 7 |
Doç. Dr. Aslı EŞME
Dr. Öğr. Üyesi Özlem TEZCAN
1) Öğrenciler fen öğretiminde fizik, kimya ve biyoloji deneylerini tasarlayıp ve geliştirebilecekler.
2) Öğrenciler fen öğretiminde fizik, kimya ve biyoloji deneylerini tasarlayıp ve geliştirebilecekler.
3) Öğrenciler fen öğretiminde fizik, kimya ve biyoloji deneylerini tasarlayıp ve geliştirebilecekler.
4) Öğrenciler fen öğretiminde fizik, kimya ve biyoloji deneylerini tasarlayıp ve geliştirebilecekler.
5) Öğrenciler fen öğretiminde fizik, kimya ve biyoloji deneylerini tasarlayıp ve geliştirebilecekler.
6) Atık ve ucuz malzemeden deney tasarlayabilir.
Program Yeterlilikleri | |||||||||||||
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | ||
Öğrenme Kazanımları | |||||||||||||
1 | Yüksek | Yüksek | Orta | Orta | Yüksek | Yüksek | Yüksek | Orta | Yüksek | Yüksek | Orta | Yüksek | |
2 | Yüksek | Orta | Orta | Orta | Yüksek | Yüksek | Yüksek | Orta | Orta | Orta | Yüksek | Yüksek | |
3 | Yüksek | Yüksek | Orta | Orta | Yüksek | Yüksek | Orta | Orta | Yüksek | Yüksek | Yüksek | Orta | |
4 | Yüksek | Orta | Yüksek | Yüksek | Orta | Yüksek | Yüksek | Orta | Orta | Yüksek | Yüksek | Yüksek | |
5 | Yüksek | Orta | Orta | Yüksek | Yüksek | Orta | Orta | Yüksek | Orta | Orta | Yüksek | Yüksek | |
6 | Orta | Yüksek | Yüksek | Orta | Orta | Yüksek | Yüksek | Yüksek | Yüksek | Orta | Orta | Yüksek |
Yüz Yüze
Yok
İstenmemekte
Fen Eğitiminde deneyin önemi ve amacı, laboratuvar çalışmalarının Sınıf Eğitimi programındaki önemi ve yeri, deneylerde bilimsel süreç becerilerinin önemi, İletişim Kurma-Ölçme-Tahmin-Çıkarım Yapma Becerileri, Verileri Yorumlama, Deney Yapma, Hipotez Belirleme, Deney çalışma yaprakları ve deney raporu, çalışma yapraklarının hazırlanması, Deney Tasarlama ve Geliştirme, Deney Çeşitleri, Açık Uçlu Deneyler, Tümdengelim Yaklaşımı, Tümevarım yaklaşım, ucuz ve atık malzemeden araç-gereç yapma, deneylerde öğrenci performanslarının (bilgi, beceri, tutum-değer) değerlendirilmesinde kullanılacak yaklaşımlar
Ara Sınav Notunun Başarıya Oranı |
50% |
---|---|
Yarıyıl Sonu Sınavının Başarıya Oranı |
50% |
Toplam |
100% |
Türkçe
İstenmemekte