>
Dersin Adı Dersin Kodu Dersin Türü Dersin Düzeyi Dersin Yılı Dersin Verildiği Dönem AKTS Kredisi
Reklam Stratejileri ve Söylemleri GIR103 Zorunlu Yüksek lisans 1 Güz 6

Öğretim Elemanı Adı

Prof. Dr. Mehmet Cem PEKMAN
Doç. Dr. Nebiye Duriye Gamze CILIZOĞLU
Dr. Öğr. Üyesi Akın DEVECİ

Dersin Öğrenme Kazanımları

1) Marka ya da ürün hakkında iletişim stratejileri geliştirebilir.
2) Marka ya da ürün adına farkındalık yaratacak ve satışları arttıracak çalışmalar hazırlayabilir.
3) Hedef kitlenin belirlenmesinde ve ürün konseptinin geliştirilmesinde karşılaştırmalı analizler yapabilir.

Program Yeterliliği İlişkisi

  Program Yeterlilikleri
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14
Öğrenme Kazanımları
1 Yüksek Yüksek Yüksek Yüksek Orta Yüksek Orta Orta Orta Yüksek   Orta Orta Yüksek
2 Yüksek Orta Orta   Orta Düşük   Orta Orta Düşük Orta Düşük Orta Orta
3 Yüksek   Yüksek   Orta   Orta   Yüksek Yüksek Orta Yüksek Yüksek Yüksek

Eğitim Şekli

Yüz Yüze

Ön Koşullar, Diğer Koşullar

Yok

Önerilen Destekleyici Dersler

İstenmemekte

Dersin İçeriği

Reklam stratejilerinin hazırlanmasında hedef kitlenin belirlenmesi, ürün konseptinin belirlenmesi, mecra seçimi, reklam mesajının hazırlanması, yazılı içerik stratejileri, görsel içerik hazırlanması, reklam bütçesinin belirlenmesi, reklam sonuçlarının analiz edilmesi ve reklamlarla ilgili yasalar incelenecektir.

Önerilen/İstenen Ders Kaynakları

Planlanan Öğrenim Faaliyetleri Ve Eğitim Yöntemi



Değerlendirme Yöntemi ve Ölçütleri

Yarıyıl İçi Çalışmalarının Başarıya Oranı

30%

 

Sayı

Yüzde

Yarıyıl İçi Çalışmaları

Ara Sınav

1

30%

Sunum/Seminer Hazırlama

1

70%

 

Yarıyıl Sonu Sınavının Başarıya Oranı

70%

Toplam

100%

Dersin Eğitim Dili

Türkçe

Mesleki Uygulama

İstenmemekte