>
Dersin Adı | Dersin Kodu | Dersin Türü | Dersin Düzeyi | Dersin Yılı | Dersin Verildiği Dönem | AKTS Kredisi |
---|---|---|---|---|---|---|
Siyasal Kampanyalarda Görsel Tasarım | GIR119 | Seçmeli | Yüksek lisans | 1 | Güz | 5 |
Doç. Dr. Saadet Zeynep VARLI GÜRER
1) Siyasal kampanyaların geliştirilmesinde görsel dili belirleyebilir ve uygulayabilir.
2) Görsellerin anlamlarını ve temellerini açıklayabilir.
3) Siyasal kampanyaların görsellerinde toplum ve birey üzerindeki etkileri tanımlar.
Program Yeterlilikleri | |||||||||||||||
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | ||
Öğrenme Kazanımları | |||||||||||||||
1 | Orta | Orta | Yüksek | Yüksek | Orta | Orta | |||||||||
2 | Orta | Orta | Yüksek | Yüksek | Orta | Orta | |||||||||
3 | Orta | Orta | Yüksek | Yüksek | Orta | Orta |
Yüz Yüze
Yok
İstenmemekte
Toplum, kültür ve bireyler üzerinde siyasal kampayalarda verilmek istenen mesajın görseller ile verilebilmesi için siyasal kampanyaların yönetiminde bütüncül yaklaşım yöntemleri aktarılacaktır.
1- Ferruh Uztuğ Siyasal Marka1999 Ankara Media Cat Yayınları
2- Ahmet Kalender Siyasal İletişim Çizgi Yayınları
3- Emine Yavaşgel Siyasal İletişim Ebabil Yayınları
4- Oya Tokgöz, Seçimler Siyasal Reklamlar ve Siyasal İletişim, İmge Kitapevi
5- Aysel Aziz, Siyasette Etkili İletişim Teknikleri, Başlık Kitaplar
6- Necati Özkan, Seçim Kazandıran Kampanyalar, Mediacat Yayınları
7- Müge Elden ve Özen Okat Özdem, Reklamda Görsel Tasarım, Say Yayınları
1) Anlatım
2) Soru-Cevap
3) Tartışma
4) Alıştırma ve Uygulama
Yarıyıl İçi Çalışmalarının Başarıya Oranı |
40% |
|||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
|
||||||||||||
Yarıyıl Sonu Sınavının Başarıya Oranı |
60% |
|||||||||||
Toplam | 100% |
Türkçe
İstenmemekte