>
Dersin Adı | Dersin Kodu | Dersin Türü | Dersin Düzeyi | Dersin Yılı | Dersin Verildiği Dönem | AKTS Kredisi |
---|---|---|---|---|---|---|
Reklam ve Sanat Tartışmaları | GIR121 | Seçmeli | Yüksek lisans | 1 | Güz | 5 |
Doç. Dr. İsmail KESKİN
1) Reklam ve sanat kavramlarını açıklayarak tasarımlarında uygular.
2) Reklam ve görsel ögelerin çift yönlü etkileşimini sağlar.
3) Reklamda kullanılan görsel ögelerin sanatsal çerçevede değerlendirir.
Program Yeterlilikleri | |||||||||||||||
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | ||
Öğrenme Kazanımları | |||||||||||||||
1 | Düşük | Düşük | Düşük | Orta | Orta | Orta | Orta | Orta | Düşük | Orta | Orta | Orta | Orta | Orta | |
2 | Orta | Orta | Orta | Orta | Orta | Orta | Orta | Orta | Orta | Orta | Orta | Orta | Orta | Düşük | |
3 | Orta | Orta | Orta | Orta | Orta | Düşük | Düşük | Düşük | Düşük | Düşük | Düşük |
Yüz Yüze
Yok
..
Reklam, sanat ve metalaşma denkleminde yaşanan çift yönlü akışın güncel durumunu betimlemesi, çalışmanın literatüre katkısı bakımından önemi aktarılarak literatür taraması yapılacaktır.
1- Adnan Turani, Çağdaş Sanat Felsefesi, İstanbul: Remzi Kitabevi, 1974
2- Ernst Gombrich, Sanatın Öyküsü, İstanbul: Remzi Kitabevi, 1974
3- Ernst Peter Fischer, Sanatın Gerekliliği, İstanbul: Payel Yayınları / Sanat Kuramı Kitapları Dizisi, 1995
4- W. Deonna, Sanatta Ritimler ve Kanunlar, İstanbul: Remzi Kitabevi, 1974
5- Herbert Read, Sanatın Anlamı, İstanbul: Türkiye İş Bankası Yayınları, 1974
1) Anlatım
2) Soru-Cevap
3) Tartışma
4) Gösteri
5) Grup Çalışması
Yarıyıl İçi Çalışmalarının Başarıya Oranı |
60% |
|||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
|
||||||||||||
Yarıyıl Sonu Sınavının Başarıya Oranı |
40% |
|||||||||||
Toplam | 100% |
Türkçe
İstenmemekte