>
Dersin Adı | Dersin Kodu | Dersin Türü | Dersin Düzeyi | Dersin Yılı | Dersin Verildiği Dönem | AKTS Kredisi |
---|---|---|---|---|---|---|
Tüketici Davranışları | GIR204 | Zorunlu | Yüksek lisans | 1 | Bahar | 6 |
Doç. Dr. Nebiye Duriye Gamze CILIZOĞLU
1) Reklamda tüketici davranışlarını anlamdırarak uygulamaları buna göre geliştirebilir.
2) Tüketici davranışlarındaki kültürel ve toplumsal etkileri açıklayabilir.
3) Ekonomik, pazarlama yönetimi, psikoloji ve sosyoloji alanlarını tüketici davranışlarında izleyebilir.
Program Yeterlilikleri | |||||||||||||||
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | ||
Öğrenme Kazanımları | |||||||||||||||
1 | Yüksek | Orta | Yüksek | Orta | Yüksek | Orta | Yüksek | Yüksek | |||||||
2 | Orta | Orta | |||||||||||||
3 | Yüksek | Orta | Yüksek |
Yüz Yüze
Yok
YOK
Ekonomik, pazarlama yönetimi, psikoloji ve sosyoloji alanlarının çerçevesinde tüketim ve tüketici psikoloji irdelenerek literatür taraması yapılacaktır.
1- Altıntaş, Murat Hakan, Tüketici Davranışları (Müşteri Tatmininden Müşteri Değerine), Alfa Yay., İstanbul, 2000
2- Odabaşı, Yavuz, Barış, Gülfidan, Tüketici Davranışı, Mediacat, İstanbul, 2002
3- Odabaşı,Yavuz, Post Modern Pazarlama, Mediacat, İstanbul, 2004
4- Zaltman, Gerald, Tüketici Nasıl Düşünür, Mediacat, İstanbul, 2003
5- İslamoğlu, Ahmet Hamdi, Tüketici Davranışları, Beta Yay., İstanbul, 2003
6- Koç, Erdoğan, Tüketici Davranışı ve Pazarlama Stratejileri, Seçkin Yay., İstanbul, 2008
1) Anlatım
2) Soru-Cevap
3) Tartışma
4) Grup Çalışması
5) Problem Çözme
Yarıyıl İçi Çalışmalarının Başarıya Oranı |
40% |
|||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
|
||||||||||||
Yarıyıl Sonu Sınavının Başarıya Oranı |
60% |
|||||||||||
Toplam | 100% |
Türkçe
İstenmemekte