>
Dersin Adı | Dersin Kodu | Dersin Türü | Dersin Düzeyi | Dersin Yılı | Dersin Verildiği Dönem | AKTS Kredisi |
---|---|---|---|---|---|---|
Reklam Endüstrisi | GIR206 | Zorunlu | Yüksek lisans | 1 | Bahar | 6 |
Prof. Dr. Mehmet Cem PEKMAN
1) Ulusal ve uluslararası reklam endüstrisine uygun çalışmalar yapabilir.
2) Reklam endüstrisinin üretim dinamiklerine uygun çalışmalar hazırlayabilir.
Program Yeterlilikleri | |||||||||||||||
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | ||
Öğrenme Kazanımları | |||||||||||||||
1 | Yüksek | Yüksek | Orta | Yüksek | Yüksek | Yüksek | Yüksek | Yüksek | Orta | Yüksek | Orta | Orta | |||
2 | Yüksek | Orta | Yüksek | Yüksek | Yüksek | Yüksek |
Yüz Yüze
Yok
İstenmemekte
Ekonomik ve politik bir yöntemle mülkiyet, yoğunlaşma ve denetim gibi kavramları reklam endüstrisi üzerinden ele alınarak incelemeler yapılacaktır.
1- McChesney, Robert W.: 21. Yüzyılda İletişim Politikaları Medyanın Sorunu, Çev. Çiğdem Çidamlı, Emel Coşkun, Erdoğan Usta, İstanbul, Kalkedon Yayınları, 2006
2- Mattelart, Armand: Beyin İğfal Şebekesi- Uluslararası Reklamcılık, Çev: Işın Gürbüz, İstanbul, Ayrıntı Yayınları, 1995.
1) Anlatım
2) Soru-Cevap
3) Tartışma
Ara Sınav Notunun Başarıya Oranı |
30% |
---|---|
Yarıyıl Sonu Sınavının Başarıya Oranı |
70% |
Toplam |
100% |
Türkçe
İstenmemekte