>
Dersin Adı Dersin Kodu Dersin Türü Dersin Düzeyi Dersin Yılı Dersin Verildiği Dönem AKTS Kredisi
Reklam ve Kültürel Etkileşim GIR214 Seçmeli Yüksek lisans 1 Bahar 5

Öğretim Elemanı Adı

Prof. Dr. Emel ÖZTÜRK
Doç. Dr. Haluk Arda OSKAY
Dr. Öğr. Üyesi Akın DEVECİ

Dersin Öğrenme Kazanımları

1) Reklamın ahlaki değerlerini irdeleyerek çalışmalarını geliştirebilir.
2) Reklamda insan ve toplum bakış açısını irdeler.
3) Ulusal ve uluslararası kültür imgelerini kullanarak reklam geliştirebilir.

Program Yeterliliği İlişkisi

  Program Yeterlilikleri
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14
Öğrenme Kazanımları
1   Yüksek Yüksek Orta Yüksek Orta Orta Yüksek Yüksek Orta Orta Orta Orta Yüksek
2 Yüksek Yüksek Orta Yüksek Orta Yüksek Yüksek Orta Yüksek Orta Yüksek Orta Yüksek Orta
3 Yüksek Yüksek Yüksek Yüksek Yüksek Yüksek Yüksek Orta Orta Orta Orta Orta Orta Yüksek

Eğitim Şekli

Yüz Yüze

Ön Koşullar, Diğer Koşullar

Yok

Önerilen Destekleyici Dersler

İstenmemekte

Dersin İçeriği

Ulusal ve uluslararası kültür imgelelerinin incelenerek, geçmişten günümüze olan değişimleri hazırlanan reklamların incelenmesiyle araştırma yapılması sağlanacaktır.

Haftalık Ders İzlencesi

1) .
2) .
3) .
4) .
5) .
6) .
7) .
8) .
9) .
10) .
11) .
12) .
13) .
14) .
15) .
16) .

Önerilen/İstenen Ders Kaynakları

1- Kültürün Evrimi - Luigi Luca

Planlanan Öğrenim Faaliyetleri Ve Eğitim Yöntemi

1) Anlatım
2) Soru-Cevap
3) Tartışma
4) Örnek Olay
5) Bireysel Çalışma


Değerlendirme Yöntemi ve Ölçütleri

Yarıyıl İçi Çalışmalarının Başarıya Oranı

40%

 

Sayı

Yüzde

Yarıyıl İçi Çalışmaları

Ara Sınav

1

40%

Sunum/Seminer Hazırlama

1

60%

 

Yarıyıl Sonu Sınavının Başarıya Oranı

60%

Toplam

100%

Dersin Eğitim Dili

Türkçe

Mesleki Uygulama

İstenmemekte