>
Dersin Adı | Dersin Kodu | Dersin Türü | Dersin Düzeyi | Dersin Yılı | Dersin Verildiği Dönem | AKTS Kredisi |
---|---|---|---|---|---|---|
Reklam Tasarım Uygulamaları | GIR218 | Seçmeli | Yüksek lisans | 1 | Bahar | 5 |
Prof. Dr. Mehmet Cem PEKMAN
Doç. Dr. Haluk Arda OSKAY
Doç. Dr. Saadet Zeynep VARLI GÜRER
1) Reklam kampanyasının tasarım aşamalarını yönetebilir.
2) Belirlenen konu çerçevesinde reklam kampanyası geliştirir.
Program Yeterlilikleri | |||||||||||||||
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | ||
Öğrenme Kazanımları | |||||||||||||||
1 | Yüksek | Orta | Yüksek | Yüksek | Yüksek | Orta | Yüksek | Yüksek | |||||||
2 | Orta | Orta | Orta | Yüksek | Yüksek | Orta | Yüksek |
Yüz Yüze
Yok
YOK
Ders kapsamında reklamın tanımı, ticari iletişimdeki yeri önemi, tüketiciler üzerindeki etkileri, marka kavramı, marka imajı, marka değeri ve müşteri ilişkileri yönetimi konuları gözden geçirilecektir. Daha sonra yaratıcılık, kavramsallaştırma, tasarım ve kampanya konuları ayrıntılı olarak incelenecektir. Bu çerçevede tasarım süreci, başlık, ana metin, alt metin ve görsel unsurların hazırlanmasına ilişkin temel tasarım prensipleri, gazete, dergi, açıkhava ortamları için baskı süreçleri ile dijital medyada ticari iletişim tasarımı konuları incelenecektir.
1- Özkan, Pelin, Hayatımız Reklam: Türkiye'nin Reklam Ustalarıyla Söyleşiler, MediaCat Kitapları
2- Aksoy, Atilla, Yeni Reklamcılık, İstanbul Bilgi Üniversitesi Yayınları
3- Borça, Güven, Reklamlardan Sonra, MediaCat Kitapları
4-
Mayer, Martin, Madison Avenue-Dünyanın En Sıradışı Mesleği Reklamcılık ve Reklamcılar, Türkiye İş Bankası Kültür Yayınları
5- Solomon, Michael, Tüketici Krallığının Fethi-Markalar Diyarında Pazarlama Stratejileri, MediaCat Kitapları
1) Anlatım
2) Soru-Cevap
3) Tartışma
Türkçe
İstenmemekte