>
Course Unit Title Course Unit Code Type of Course Unit Level of Course Unit Year of Study Semester ECTS Credits
Marketing Management TBL321 Elective Bachelor's degree 3 Fall 5

Name of Lecturer(s)

Research Assistant Seda BALTA
Research Assistant Dr. İbrahim AYVAZ

Learning Outcomes of the Course Unit

1) Pazarlamanın temelini teşkil eden kavram ve olguları tanımlar ve örnekler verir
1) Pazarlamanın temelini teşkil eden kavram ve olguları tanımlar ve örnekler verir
2) Pazar çevresi kavramını açıklar, pazar çevresini oluşturan unsurları analiz eder ve pazarlama yönetimi açısından çıkarımlarını belirler
2) Pazar çevresi kavramını açıklar, pazar çevresini oluşturan unsurları analiz eder ve pazarlama yönetimi açısından çıkarımlarını belirler
3) Tüketici davranışlarının sebeplerini anlatır, yorumlar ve pazarlama programlarını oluşturur
3) Tüketici davranışlarının sebeplerini anlatır, yorumlar ve pazarlama programlarını oluşturur
4) Pazarlama bilgi sistemleri kavramını anlatır, pazarlama yönetimi açısından gerekli olan bilgi türlerini belirler ve analiz eder
4) Pazarlama bilgi sistemleri kavramını anlatır, pazarlama yönetimi açısından gerekli olan bilgi türlerini belirler ve analiz eder
5) Pazar bölümleme ve hedef pazar seçimi kavramlarını tanımlar, bölümleme sürecinin nasıl yapılacağını gösterir ve hedef pazar seçimi olgusunu uygular
5) Pazar bölümleme ve hedef pazar seçimi kavramlarını tanımlar, bölümleme sürecinin nasıl yapılacağını gösterir ve hedef pazar seçimi olgusunu uygular

Program Competencies-Learning Outcomes Relation

  Program Competencies
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
Learning Outcomes
1 No relation No relation No relation No relation High No relation No relation No relation No relation No relation No relation
1 No relation No relation No relation No relation No relation No relation No relation No relation No relation No relation No relation
2 No relation No relation No relation No relation No relation No relation No relation No relation No relation No relation No relation
2 No relation No relation No relation No relation No relation No relation No relation No relation No relation No relation No relation
3 No relation No relation No relation No relation No relation No relation No relation No relation No relation No relation No relation
3 No relation No relation No relation No relation No relation No relation No relation No relation No relation No relation No relation
4 No relation No relation No relation No relation No relation No relation No relation No relation No relation No relation No relation
4 No relation No relation No relation No relation No relation No relation No relation No relation No relation No relation No relation
5 No relation No relation No relation No relation No relation No relation No relation No relation No relation No relation No relation
5 No relation No relation No relation No relation No relation No relation No relation No relation No relation No relation No relation

Mode of Delivery

Face to Face

Prerequisites and Co-Requisites

None

Recommended Optional Programme Components

Not Required

Course Contents

Pazarlama kavramının tanımı ile pazarlama faaliyetlerinin etkilendiği çevresel şartların incelenmesi ve pazarlama sürecinin elemanları olan pazarlama karmasının anlatılması ve pazarlama yönetimi fonksiyonunun uygulanmasındaki ilkeleri.

Recommended or Required Reading

Planned Learning Activities and Teaching Methods



Assessment Methods and Criteria

Language of Instruction

Turkish

Work Placement(s)

Not Required